Συγχαρητήρια Δημάρχου Χαλκιδέων στους μικρούς μουσικούς

Συγχαρητήρια Δημάρχου Χαλκιδέων στους μικρούς μουσικούς
15 Ιούν

Τις εντυπωσιακές επιδόσεις των μαθητών του Δημοτικού Ωδείου Χαλκίδας “Ν. Σκαλκώτας” είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει από κοντά ο Δήμαρχος Χαλκιδέων Χρήστος Παγώνης στην διάρκεια συναυλίας που διοργανώθηκε την Δευτέρα 12 Ιουνίου στο Θέατρο Παπαδημητρίου.
Συμμετείχαν οι μαθητές κιθάρας που ανήκουν στις τάξεις της Ειρήνης Λάζου και του Δημήτρη Ιωάννου και οι μαθητές βιολοντσέλου που ανήκουν στην τάξη του Μαρσέλ Σπινέι.
Στο τέλος της εκδήλωσης, ο Δήμαρχος συνεχάρη όλους τους μαθητές και τους καθηγητές τους, για το σημαντικό έργο που επιτελούν στο Δημοτικό Ωδείο, καθώς και τους γονείς που στηρίζουν τα παιδιά τους, προκειμένου να αποκτήσουν μουσική παιδεία.
Με την ευκαιρία ο Δήμαρχος ανέφερε ότι, μετά την απόκτηση του “Αρχοντικού Ρενιέρη” στην περιοχή Σουβάλας, ο Δήμος Χαλκιδέων προωθεί διαδικασίες σύνταξης μελέτης για την αναπαλαίωσή του, με στόχο να φιλοξενηθεί εκεί κομμάτι του Δημοτικού Ωδείου.

Σχετικά Άρθρα

Χριστουγεννιάτικο κονσέρτο Όλη η πόλη μια μουσική των Μουσικών Συνόλων του ΔΟΑΠΠΕΧ
21 Δεκ

Το καθιερωμένο Χριστουγεννιάτικο κονσέρτο των Μουσικών Συνόλων του ΔΟΑΠΠΕΧ θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017 και ώρα 20.00, στο θέατρο Παπαδημητρίου. Η Φιλαρμονική Ορχήστρα σε μια μουσική πανδαισία με εορταστικούς ρυθμούς και αγαπημένες μελωδίες μετατρέπει όλη την Πόλη σε μια Μουσική! Σολίστ ο τενόρος Γιώργος Δρακούλης και η σοπράνο Νατάσα Γεραμάνη. Συμμετέχουν : Δημήτρης […]

Στις όχθες του Λήλαντος 2017
19 Ιούν

Να ‘μαστε πάλι εδώ! 30 Ιουνίου με 8 Ιουλίου Κάθε κήπος έχει μια φωλιά για τα πουλιά. Κάθε δρόμος έχει μια καρδιά για τα παιδιά… Κι εμείς έχουμε πια τη δική μας γωνιά για να τραγουδάμε και να χορεύουμε, κάθε που σταματάμε να ονειρευόμαστε, Μάνο μας! Πλάι στο ποτάμι! Ενδεχομένως και τη δική μας «Οδό […]

graphics design by citrine.gr
Powered by ΚτΠ
web development by ΕΓΚΡΙΤΟΣ GROUP