Πραγματοποιήθηκε σήμερα Παρασκευή 09 Οκτωβρίου 2020 επίσκεψη του 12ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας και συγκεκριμένα η Δ´ τάξη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής του Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.
Εκδήλωση για την ανακύκλωση και το περιβάλλον
Εκδήλωση με θέμα την ανακύκλωση και την προστασία του περιβάλλοντος, διοργανώνεται την Παρασκευή 19 Μαΐου, από τις 09:30πμ μέχρι τις 13:30μμ, στην πλατεία του Αγίου Νικολάου, με πρωτοβουλία του Δήμου Χαλκιδέων και του Δημοτικού Οργανισμού Άθλησης πολιτισμού και Περιβάλλοντος Χαλκίδας (ΔΟΑΠΠΕΧ) και τη συνεργασία της Ελληνικής Εταιρείας Ανακύκλωσης.
Στην εκδήλωση θα πάρουν μέρος 400 περίπου μαθητές από Δημοτικά Σχολεία του Δήμου Χαλκιδέων, τα οποία μέσα από δημιουργικά και διαδραστικά παιχνίδια και το Λούνα Παρκ της Ανακύκλωσης, θα ενημερωθούν για την ανακύκλωση των συσκευασιών και την προστασία του περιβάλλοντος.
Η εκδήλωση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των περιβαλλοντικών δράσεων του Δήμου Χαλκιδέων, που έχουν επίκεντρο την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, στις 5 Ιουνίου.

Σχετικά Άρθρα
O καιρός το Σάββατο μας «τα μούσκεψε» για λίγο, αλλά παρ’ όλα αυτά είμαστε πανέτοιμοι και μετράμε αντίστροφα για τους Αγώνες το πρωί της Κυριακής 5 Νοεμβρίου στην πανέμορφη Χαλκίδα. Οι προβλέψεις για την Κυριακή είναι ευνοϊκές, ο καιρός θα είναι ιδανικός για τρέξιμο, και τίποτα δε μας σταματά! Στο πρώτο event των Βίκος StreetRelays […]

