“Αφιέρωμα στη Ζωή…” συναυλία για τη δημιουργία Ογκολογικής Μονάδας στο Νοσοκομείο Χαλκίδας
Στα πλαίσια της προσπάθειας του Συνδέσμου Φίλων Νοσοκομείων και Δομών Υγείας Εύβοιας “Ο Ιπποκράτης”, για τη δημιουργία Ογκολογικής Μονάδας στο Νοσοκομείο Χαλκίδας, θα πραγματοποιηθεί συναυλία του Ευβοϊκού Ωδείου, με τίτλο “Αφιέρωμα στη Ζωή…”, την Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017 και ώρα 18.00, στο Αμφιθέατρο της Π.Ε. Εύβοιας.
Η παρουσία σας είναι καθοριστική για το φιλανθρωπικό – κοινωνικό έργο και τον σκοπό του Συνδέσμου.
Συνδιοργάνωση: Ευβοϊκό Ωδείο Σιάνου.
Υποστήριξη: Περιφερειακή Ενότητα Εύβοιας και ΔΟΑΠΠΕΧ.
Σχετικά Άρθρα
Πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη 31 Μαΐου 2023 επίσκεψη από το 1ο Νηπιαγωγείο Ψαχνών στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής του Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ. .

