Χορός, τραγούδι, άφθονο κρασί και 3000 σουβλάκια είχε το χθεσινό γλέντι για την Τσικνοπέμπτη που διοργάνωσε ο ΔΟΑΠΠΕΧ, με τη συμμετοχή του Συλλόγου “Τ’ Αλωνάκι”. Όλοι οι μαζί οι Χαλκιδέοι, χόρεψαν και τσίκνισαν, ενώ το Αλωνάκι παρουσίασε αποκριάτικα δρώμενα. Ευχαριστούμε το ψητοπωλείο “Πας Γυρεύοντας”, που χορήγησε σουβλάκια για την εκδήλωση.
Εορτασμός και Ιερά Πανήγυρις Αγίας Σοφίας Ξηρόβρυσης
10
Σεπ

Σχετικά Άρθρα
Tο πρόγραμμα των Αποκριάτικων Εκδηλώσεων, που διοργανώνει ο ΔΟΑΠΠΕΧ, με τη συμμετοχή Συλλόγων, Ωδείων, Σχολών Χορού, Ομάδων Πολιτών και κορυφώνονται το τελευταίο τετραήμερο 11, 12, 13, και 14 Μαρτίου, έχει ως εξής: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 27/2, Σάββατο και ώρα 20.00, Στρογγυλό Παραλίας Χαλκίδας,Μοντέρνο Μουσικό Πρόγραμμα με τη συμμετοχή των Τμημάτων του Ωδείου Σιάνου 28/2, Κυριακή […]

