Ετήσια Φιλανθρωπική Εκδήλωση του «Καλού Σαμαρείτη», με τη Γλυκερία
Ο Πανευβοϊκός Σύλλογος Κακοποιημένης Γυναίκας και Κακοποιημένου Παιδιού «Ο ΚΑΛΟΣ ΣΑΜΑΡΕΙΤΗΣ» θα πραγματοποιήσει το Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2017, την ετήσια συνεστίαση του με φιλανθρωπικό σκοπό, στο ΝΑΟΥΜ House, με τη φιλική συμμετοχή της ΓΛΥΚΕΡΙΑΣ, των Μουσικών Συνόλων του ΔΟΑΠΠΕΧ κ.α.
Σας περιμένουμε!
Σχετικά Άρθρα
Με τον καθιερωμένο αγιασμό, που τελέστηκε το απόγευμα της Τετάρτης 5 Οκτωβρίου στο Κολυμβητήριο Χαλκίδας, από τον αιδεσιμώτατο π. Ιωάννη Φαφούτη, ξεκίνησε η νέα κολυμβητική περίοδος. Η φετινή τελετή είχε ξεχωριστό χαρακτήρα, καθώς για πρώτη φορά μετά την κατασκευή του Κολυμβητηρίου το 1989, η παρούσα Δημοτική Αρχή, προχώρησε στη ριζική επισκευή του. Συγκεκριμένα, έγιναν παρεμβάσεις […]

