Σάββατο 17 Δεκεμβρίου από ώρα 10:00 Η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Χαλκιδέων, συνοδεία της χορωδίας και των Ομίλων Μουσικής του 5ου Πρότυπου Γυμνασίου Χαλκίδας (καθηγήτριες, Δέσποινα Γερογιάννη, Βάλια Σεβροπούλου), παιανίζει τα κάλαντα και τραγουδούν Χριστουγεννιάτικες μελωδίες στους εμπορικούς δρόμους και σε κεντρικά σημεία της πόλης.
Τα Γαϊτανάκια του Ευρίπου 2019
19
Φεβ

Σχετικά Άρθρα
Ξεχωριστό χρώμα στο φετινό μας «Θαλασσινό Καρναβάλι» έδωσαν τα δύο μονοκινητήρια αεροπλάνα που παρά τις άσχημες καιρικές συνθήκες κατάφεραν να πραγματοποιήσουν χαμηλή πτήση πάνω από την πόλη της Χαλκίδας, ενθουσιάζοντας τον κόσμο. Δυστυχώς, η βροχή δεν επέτρεψε στην ομάδα αλεξιπτωτιστών, όπως είχε προγραμματιστεί να κάνουν άλμα από αεροπλάνο στην παραλία της πόλης.Παρ’ όλα αυτά, ευχαριστούμε […]

