Η διαχρονική πορεία του Μικρασιατικού Ελληνισμού αποτέλεσε το θέμα της επιστημονικής ημερίδας που διοργάνωσε την Κυριακή 28 Μαΐου στο Δημαρχείο Ν. Αρτάκης, ο Δήμος Χαλκιδέων σε συνεργασία με τη Δημοτική Ενότητα Ν. Αρτάκης. Όπως τόνισε και στον σύντομο χαιρετισμό του ο Δήμαρχος Χαλκιδέων Χρήστος Παγώνης, μέσα από την ημερίδα αυτή, στόχος ήταν να αναδειχθεί η […]
Ανάβαση Ριτσώνας 2017 – Οι μάχες κρίθηκαν στις λεπτομέρειες!
Από ωραίες μάχες σε αρκετές κατηγορίες χαρακτηρίστηκε η Ανάβαση Ριτσώνας που αποτέλεσε τον εναρκτήριο γύρο του Πανελληνίου πρωταθλήματος Αναβάσεων. Ο αγώνας διεξήχθη από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.), έχοντας την υποστήριξη του Δημοτικού Οργανισμού Αθλητισμού Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.), με το πρώτο σκέλος να έχει ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση από το STAR Κεντρικής Ελλάδας. Τα μηχανικά προβλήματα καθώς και μία έξοδος οδήγησε σε αρκετές καθυστερήσεις στο πρώτο σκέλος, κάτι που κούρασε τους πολλούς θεατές που βρέθηκαν στις στροφές της διαδρομής. Βέβαια, οι διακοπές ήταν αναπόφευκτες με τους οργανωτές να δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στην ασφάλεια και να σπεύδουν να αποκαταστήσουν τις μπαριέρες ώστε να δοθεί μια ασφαλής συνέχεια στον αγώνα.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, στην Ομάδα Ν, τα προγνωστικά επιβεβαιώθηκαν, με τον Γιάννη Ποτουρίδη (Subaru Impreza WRX) να τερματίζει στην πρώτη θέση χωρίς να απειληθεί. Ακολούθησε στη δεύτερη θέση ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type R) που παράλληλα πρώτευσε στην Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα, αφήνοντας πίσω του αρκετά αυτοκίνητα της κλάσης Ν2. Τρίτος στη Ν και δεύτερος στη Ν έως 2 Λίτρα, ο νεαρός Νίκος Κόμνος (Peugeot 106 S16) εντυπωσίασε σε άλλον έναν αγώνα και παρά τη σύντομη εμπλοκή του στο χώρο, έχει κλέψει την παράσταση. Το βάθρο της Ν έως 2 Λίτρα συμπλήρωσε ο Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo VTS).
Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε την υπεράσπιση του περσινού του τίτλου ο «Σάκης Λιώρης» (Ford Escort WRC) που είχε ωραία μάχη με τον Ανδρέα Ντόφη (Mitsubishi Lancer Evo VIII) στην Ομάδα Α. Ο οδηγός του Escort απέκτησε προβάδισμα μετά το πρώτο σκέλος, με τον Ντόφη να επιτίθεται στο δεύτερο, πετυχαίνοντας την καλύτερη επίδοση της Α. Ωστόσο, ο χρόνος του δεν αρκούσε ώστε να πανηγυρίσει τη νίκη, με τον «Σάκη Λιώρη» να καρπώνεται τελικά τους 25 βαθμούς της πρωτιάς. Δεν μπόρεσε να «μπλεχτεί στα πόδια» των προπορευόμενων ο Μιχάλης Ευθυμίου που τερμάτισε τρίτος με το Ford Escort WRC. Σπουδαία μάχη είχαμε στην Α έως 2 Λίτρα, με αρκετά ανοιχτά μέτωπα μετά το πρώτο ανέβασμα. Αρχικά, ο Αλέξανδρος Τσιόγκας (Peugeot 106 Maxi) ήταν ο πιο γρήγορος, χτίζοντας παράλληλα και σημαντική διαφορά από τους διώκτες του. Ένα μηχανικό πρόβλημα όμως στέρησε από τον οδηγό τη διάκριση και τον οδήγησε σε εγκατάλειψη. Από εκεί και πέρα, στο ίδιο δευτερόλεπτο βρίσκονταν στου δρόμου τα μισά, οι Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16), Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport), Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa Kit Car) και Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS). Τελικός νικητής στην κατηγορία αναδείχθηκε ο Αναδιώτης με εκπληκτικό δεύτερο ανέβασμα που του χάρισε τη νίκη σε άλλη μια Ριτσώνα. Οι Μπάτζανος και Χατούπης ολοκλήρωσαν στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα, αφήνοντας εκτός βάθρου τον περσινό πρωταθλητή, Βοργιά.
Δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους του στην Ομάδα Ε ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS500) που ξεκίνησε ιδανικά τη χρονιά. Ο Σάκης Τροβάς (BMW M3) τερμάτισε πίσω του, με τον Παναγιώτη Ευθυμίου που επέστρεψε με BMW Ε30 DTM, να πιέζει στο δεύτερο σκέλος, αλλά να τερματίζει τελικά τρίτος. Στη δίλιτρη Ε, ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX) κέρδισε για άλλη μια χρονιά στη Ριτσώνα. Ο Χαλκιδέος οδηγός έδειξε ανίκητος το διήμερο, πανηγυρίζοντας δικαίως την εντός έδρας, ουσιαστικά, επιτυχία. Αρκετά πιο πίσω βρέθηκαν οι Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort MKII) και Παναγιώτης Μπιμπίκας (Volkswagen Golf ΙΙ) που δεν μπόρεσαν να κοιτάξουν στα μάτια τον οδηγό του Citroen.
Τα βλέμματα όλων στο δεύτερο σκέλος στράφηκαν στη μάχη της Formula Saloon μεταξύ του Κωνσταντίνου Λαζαρίδη (Mitsubishi Lancer Evo VIII) και Κώστα Πατσουρέα (Mitsubishi Lancer Evo ΙΧ). Ο Λαζαρίδης που ανέβηκε ταχύτερα στο πρώτο σκέλος υπέκυψε τελικά στην πίεση του Πατσουρέα, με την τελική τους διαφορά να είναι μικρότερη του μισού δευτερολέπτου! Ο Μάριος Ηλιόπουλος που ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου στην πρώτη του εμφάνιση με Audi R8 Le Mans, απέσπασε δικαίως το χειροκρότημα όλων με το αυτοκίνητο-στολίδι που κόσμησε την Ανάβαση Ριτσώνας.
Στα Ιστορικά, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS1600) δεν είχε αντίπαλο το διήμερο, επιβεβαιώνοντας τον τίτλο του φαβορί. Κάνοντας εκπληκτική εμφάνιση, ο Ευάγγελος Γεωργούλας (Ford Escort RS2000) τερμάτισε πίσω του, με τον Λάμπρο Αγγελάκη (Ford Escort RS2000) να συμπληρώνει το βάθρο.
Επόμενος γύρος του Πανελληνίου πρωταθλήματος αναβάσεων είναι η Ανάβαση Διονύσου που θα διεξαχθεί στις 29-30 Απριλίου.
Σχετικά Άρθρα
Ο Δήμος Χαλκιδέων, ο Οργανισμός Άθλησης Πολιτισμού και Περιβάλλοντος Χαλκίδας, ο Σ.Ε.Γ.Α.Σ, Ο Πανευβοϊκός Σύλλογος «Ο Καλός Σαμαρείτης», η Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ. Αν. Στερεάς & Εύβοιας και οι σύλλογοι στίβου του Δήμου Χαλκιδέων, συνδιοργανώνουν και προκηρύσσουν αγώνες σε Δημόσιο Δρόμο στη Χαλκίδα, με την επικουρική συνεργασία του συλλόγου «Το Σπίτι του Αθλητή», με την επωνυμία 6ος […]