Aναμνηστικό Γραμματόσημο από το Δήμο Χαλκιδέων

Aναμνηστικό Γραμματόσημο από το Δήμο Χαλκιδέων
18 Απρ

Aναμνηστικό Γραμματόσημο, με αφορμή τα εγκαίνια του κτιρίου του πρώην ΑΣΑΧ, εξέδωσε ο Δήμος Χαλκιδέων σε συνεργασία με τα Ελληνικά Ταχυδρομεία.

Συγκεκριμένα, εκδόθηκε σειρά γραμματοσήμων, σε περιορισμένο αριθμό, στα οποία απεικονίζεται το κτίριο και τα οποία ως πρώτη ημέρα κυκλοφορίας θα έχουν την ημέρα των εγκαινίων, Τετάρτη 19 Απριλίου 2017.

Σχετικά Άρθρα

Διασυλλογικό πρωτάθλημα ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ Χαλκίδας
6 Φεβ

Σχεδόν 100 ημέρες μετά το Greece Open G1, το ελληνικό ταεκβοντό επιστρέφει στην Χαλκίδα και στο Δημοτικό Κλειστό Γυμναστήριο «Τάσος Καμπούρης», εκεί όπου το τριήμερο 7-9 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθεί το Διασυλλογικό πρωτάθλημα της Ένωσης Ταεκβοντό Νοτίου Ελλάδος (ΕΤΑΝΕ), με τη συμπαράσταση του Οργανισμού Άθλησης του Δήμου Χαλκιδέων (ΔΟΑΠΠΕΧ). Περισσότεροι από 1.000 αθλητές και αθλήτριες, όλων […]

Το Europ’Raid, στη Χαλκίδα
3 Αυγ

Την Τρίτη 9 Αυγούστου από τις 8:00 μ.μ., οι 200 συμμετέχοντες από την τρίτη έκδοση του Europ’Raid θα φτάσουν στη Χαλκίδα, όπου θα περάσουν τη νύχτα τους. (στο χώρο του Πάρκου του Λαού). Το Europ’Raid είναι η πρώτη ευρωπαϊκή «επιδρομή» αυτοκινήτων, μια περιπετειώδης, πολιτιστική και φιλανθρωπική επιδρομή άνω των 10.000 χιλιομέτρων, μέσα από 20 ευρωπαϊκές […]

graphics design by citrine.gr
Powered by ΚτΠ
web development by ΕΓΚΡΙΤΟΣ GROUP