Aναμνηστικό Γραμματόσημο από το Δήμο Χαλκιδέων

Aναμνηστικό Γραμματόσημο από το Δήμο Χαλκιδέων
18 Απρ

Aναμνηστικό Γραμματόσημο, με αφορμή τα εγκαίνια του κτιρίου του πρώην ΑΣΑΧ, εξέδωσε ο Δήμος Χαλκιδέων σε συνεργασία με τα Ελληνικά Ταχυδρομεία.

Συγκεκριμένα, εκδόθηκε σειρά γραμματοσήμων, σε περιορισμένο αριθμό, στα οποία απεικονίζεται το κτίριο και τα οποία ως πρώτη ημέρα κυκλοφορίας θα έχουν την ημέρα των εγκαινίων, Τετάρτη 19 Απριλίου 2017.

Σχετικά Άρθρα

Γλέντι στις γειτονιές για το δωδεκαήμερο - Διαδρομές πατινάδας
21 Δεκ

«Τ΄ Αλωνάκι» με την υποστήριξη του Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ. διοργανώνει γλέντι για το δωδεκαήμερο, την Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου. Το γλέντι περιλαμβάνει άναμμα φωτιάς, κεράσματα, νηστίσιμο φαγητό, ορχήστρες δημοτικής μουσικής και κυρίως διάθεση και θέληση να βρεθούμε όλοι μαζί, να χαιρετηθούμε και να ευχηθούμε ο ένας στον άλλον. Πιο συγκεκριμένα: Σε τρεις περιοχές της Χαλκίδας (πάρκο του Αλωνακίου, […]

graphics design by citrine.gr
Powered by ΚτΠ
web development by ΕΓΚΡΙΤΟΣ GROUP