Μουσικοποιητική βραδιά

Μουσικοποιητική βραδιά
18 Αυγ

Ο ΔΟΑΠΠΕΧ, σας προσκαλεί σε μια Μουσικοποιητική βραδιά «Ζητώ μηλιάς ανθό», με τον Γ.Ρούσσο, την Κ.Ρούσσου και τον Γ.Παπαδήμο. Στον αύλειο χώρο του Κόκκινου Σπιτιού, την Κυριακή 21 Αυγούστου, και ώρα 20.30.

Είσοδος ελεύθερη.

Σχετικά Άρθρα

Γλέντι Λαϊκής μουσικής-αφιέρωμα στο Στέλιο Καζαντζίδη
14 Σεπ

Γλέντι με ορχήστρα λαϊκής μουσικής, για τα 21 χρόνια από το θάνατο του Στέλιου Καζαντζίδη ( 29/08/1931 – 14/09/2001 ), θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 20:30, στον αύλειο χώρο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας (περιοχή Αλωνακίου). Την εκδήλωση συνδιοργανώνουν ο Οργανισμός Πολιτισμού του Δήμου Χαλκιδέων και ο Σύλλογος Φίλων του Στέλιου […]

graphics design by citrine.gr
Powered by ΚτΠ
web development by ΕΓΚΡΙΤΟΣ GROUP