Μουσικοποιητική βραδιά
Ο ΔΟΑΠΠΕΧ, σας προσκαλεί σε μια Μουσικοποιητική βραδιά «Ζητώ μηλιάς ανθό», με τον Γ.Ρούσσο, την Κ.Ρούσσου και τον Γ.Παπαδήμο. Στον αύλειο χώρο του Κόκκινου Σπιτιού, την Κυριακή 21 Αυγούστου, και ώρα 20.30.
Είσοδος ελεύθερη.
Σχετικά Άρθρα
Η ιστορική Ανάβαση Ριτσώνας θα αποτελέσει για άλλη μια χρονιά τον εναρκτήριο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και θα διεξαχθεί το διήμερο 8 και 9 Απριλίου. Την ευθύνη της διοργάνωσης έχει και φέτος το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), ενώ στο πλευρό του θα βρίσκεται ο Δημοτικός Οργανισμός Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.), στηρίζοντας έμπρακτα […]

