Δείτε εδώ την πρόσκληση:
Νησιώτικο και λαϊκό γλέντι στην Ν.Λάμψακο
4
Ιούλ
Ο Σύλλογος «Αναξαγόρα» με τη συμπαράσταση του ΔΟΑΠΠΕΧ, διοργανώνει την Τρίτη 19 Ιουλίου 2016 και ώρα 9 το βράδυ, στην πλατεία της Ν.Λαμψάκου, πανηγύρι με νησιώτικο και λαικό τραγούδι, με ζωντανή ορχήστρα.
Είσοδος Ελεύθερη.
Σχετικά Άρθρα
Με Συναυλία με τον αγαπημένο μας STAN θα κλείσει φέτος το Θαλασσινό Καρναβάλι της Χαλκίδας!

